Şubeye Kadar Zahmet Etme, Evde Kal

13.4.2022

 

Hayatımızın her alanına giren teknoloji sayesinde artık bireyler daha rahat ve konforlu yaşam şartlarına sahip olmaktadırlar.16 milyon İstanbul halkına hizmet eden İGDAŞ, bu sürece çağın getirdiği yeniliklere alternatif işlem kanallarının sayısını artırarak uyum sağlamaktadır. 

İstanbul Kalkınma Ajansı (İSTKA), COVID-19 ile Mücadele ve Dayanıklılık Programı kapsamında, İGDAŞ’ın “Şubeye Kadar Zahmet Etme Evde Kal” projesini 30 Haziran 2020 tarihi itibari ile desteklemeye başlamıştır. 20 Ekim 2020 tarihinde ALO 153 Çözüm Merkezi üzerinden İGDAŞ Çağrı Merkezine telefon ile ulaşarak abonelik işlemlerini şubelerimize gelmeden gerçekleştirebilme imkânı sunulmuştur.

Şubeye Kadar Zahmet Etme Evde Kal kapsamında 2021 yılı sonu itibariyle toplam 177.003 işlem yapılmıştır.

Bu proje ile İstanbullulara şubeye gelmeden tüm abonelik işlemlerini telefon yoluyla gerçekleştirme imkanı sağlanmıştır.

Böylelikle abonelerin teması azaltarak bulaş riskinin düşürülmesine büyük katkı sağlamıştır.

Ayrıca bürokratik süreçler azaltılarak, kâğıt, ofis, kırtasiye, büro vb. giderlerden önemli derecede kazanımlar elde edilmiş olup bununla beraber İstanbul halkına daha hızlı ve efektif hizmet verilmektedir.

Tüm abonelik işlemlerinizi hafta içi ve cumartesi günü 08.15 -12.30 ve 13.30 16.45 saatleri arasında telefon yoluyla gerçekleştirebilirsiniz.

Geri